Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

SELAMAT DATANG KE SHAKLEE ONE STOP CENTER

Tuesday, June 26, 2012

Testimoni Penjagaan Kulit

Testimoni Shaklee dari Puan Hasni: 

Ramai yang risaukan side effect negatif sekiranya mencuba sesuatu yang baru. Maka hari ni saya ingin kongsikan side effect pengguna shaklee yang mencuba set ckin care. Walau bagaimanapun, dia mendapat side effect yang positif.

Testimonial adalah dari costumer GenkiMomma.
Puan Hasni, yang asalnya mengambil set penjagaan kulit untuk masalah jerawat nya. Bukan sahaja masalah jerawatnya bertambah baik, beliau mendapat 4 lagi ‘kesan istimewa’ yang lain.
a’kum..saja nak kongsi. saya ms mengandung muka naik jerawat punya banyak. lepas bersalin jerawat xnak surut2. pastu skrg anak dah umur 1 tahun 8 bulan.saya still menyusu. saya betul2 fully breastfeed sampai ank umur 1 thn 4 bln.lepas tu kat rmh mmg menyusu sepenuhnya cuma kat taska saya bekalkan dgn susu formula. dah lama saya x pam susu.
baru2 ni saya ambil B-complex, Vita-C, Vita-E dan GLA untuk merawat jerawat dimuka. tup2 kesan lain plak yang dapat. masalah jerawat makin ok.susu bertambah. saya dah start balik pam susu.wlupun sbenarnya dah malas nak pam, tp dah rasa bengkak susu pam juga la.susu dah jd pekat pastu yang best slalunya tiap2 malam baby bangun 3 kali menyusu. sejak makan vitamin shaklee baby minum sekali saja masa mula2 nak tidur pastu x jaga langsung sampai ke pagi..

Alhamdulillah, sangat seronok membaca perkongsian dari Puan Hasni, nie. Terima kasih kerana beri keizinan kepada GenkiMomma untuk berkongsi dengan rakan-rakan lain di luar sana.Tujuan asal Puan Hasni ambil Set Skin Care Booster (B-Com, Vita-C, Vita-E & GLA Complex) ialah untuk merawat masalah jerawat sejak mengandung dan selepas melahirkan bayi. Namun, jom lihat apalagi ‘side effects’ yang Puan Hasni perolehi, wlaupun bayinya dah berumur 1 tahun 8 bulan:

(1) Masalah jerawat bertambah baik.
(2) Sudah berhenti mengepam sepenuhnya tatkala baby berusia 1 tahun 4 bulan, direct feeding malam sahaja. Namun, selepas mengamalkan set Skin Care, susu semakin bertambah, sehingga perlu mengepam susu semula walaupun baby dah berusia 1 tahun 8 bulan, kerana mengalami BENGKAK SUSU.
(3) Susu bertambah dan semakin pekat.
(4) Baby mudah kenyang, dan hanya bangun sekali sepanjang malam. Biasanya baby bangun 3 kali.
(5) Kesan dari No.4, ibu juga dapat tidur dengan lena tanpa gangguan, dan badan terasa lebih segar keesokan harinya.

Ya, inilah di antara “SIDE EFFECTS” (postif, ya!) yang anda akan perolehi apabila mengamalkan vitamin Shaklee dengan konsisten. Vitamin nie bukan ubat ya, hanyalah pemakanan tambahan yang akan mengisi ruang-ruang kosong di dalam badan.
Apabila anda cukup nutrisi, makronutrien & mikronutrien, tak perlu pening-pening dah carimilk booster. Pengaliran susu akan berlaku dengan lancar sekali, Insya Allah…

0 comments:

Post a Comment