Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

SELAMAT DATANG KE SHAKLEE ONE STOP CENTER

Tuesday, June 12, 2012

SHAKLEE DIFFERENCE

The Shaklee Difference
Selamat dan berkesan secara semulajadi dan tulen


Berasaskan Sumber Semula jadi
Kami mendapatkan sumber ramuan semulajadi yang terbaik dari seluruh dunia
.......................................................................................................................

Syarikat ini ditubuhkan oleh Dr Shaklee berdasarkan falsafah kehidupan yang harmoni dengan alam.Para saintis Shaklee mencari sumber di merata dunia bagi mendapatkan ramuan semulajadi yg paling tulen dan berkesan daripada sumber alam. 
Prinsip memperolehi daripada sumber alam membantu Shaklee menjadi syarikat pemakanan semulajadi no 1 di Amerika,dengan produk yang bebas daripada bahan pengawet,bahan tiruan,bahan pemanis,pewarna,perisa atau apa-apa kandungan yang lain.

Selain itu,para saintis Shaklee menjalankan lebih daripada 350 ujian terhadap ramuan botanikal baru bagi logam berat,racun serangga dan lain-lain bahan pencemaran.


Ketulen Yang Telah Diuji
Kami menjamin ketulenan mutlak bagi setiap ramuan kami

......................................................................................................................

Kami menjalankan 83000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk mengesahkan ketulenan dan keberkesanan rumusan kami.Kami juga menjalankan 349 ujian kualiti bagi Vita Lea semata-mata.
Kami menumpukan sepenuh perhatian bagi memastikan ketulenan ramuan dalam produk kami.Ramuan semulajadi boleh tercemar dengan bahan yang berbahaya seperti herbisid,racun perosak,DDT dan logam berat.
Di Shaklee,ramuan botanikal yg baru akan menjalani ujian pihak ketiga secara terperinci untuk memastikan ketulenanya,termasuk ujian ketat bagi lebih 358 bahan pencemar yg berpotensi.


Keberkesanan Dan Prestas Klinikal Yang Terbukti
Shaklee menjamin keberkesanan rumusan yang dicipta
.......................................................................................................................

Apa anda baca pada label adalah apa yg akan anda perolehi iaitu terjamin setiap masa.Kesemua ramuan botanikal yg digunakan telah menjalani ujian yg meluas bagi keberkesanaanya termasuk pengesahan spesies-spesies tumbuhan oleh pihak ketiga.Produk kami mengandungi jumlah fitonutrien-fitonutrien aktif yg tepat untuk memberi manfaat kesihatan yang optimum secara konsisten.Lebih 90 kajian dan abstrak yng diterbitkan dalam jurnal-jurnal saintifik menyokong keberkesaan produk kami.Setiap satu produk Shaklee mengandungi jumlah ramuan aktif yg tepat dan berkesan utk memberi kesihatan yg optimum pd setiap masa.

Pembuataan Terkini
Shaklee menetapkan piawaian berkualiti
......................................................................................................................
Kami menggunakan kemudahan terkini yg berupaya menghasilkan produk dengan kualiti yg tebaik.Cara pemprosesan yg berpaten memastikan penyerapan dan penggunaan nutrien secara optimum didalam badan.
Shaklee mematuhi Amalan Baik Pembuatan,satu set piawaian kawalan kualiti yg lebih ketat berbanding dgn apa yg digunakan dalam pembuatan makanan tambahan masa kini.

Kelebihan yang Ditonjolkan
Produk Shaklee benar-benar terserlah dalam dunia ini
......................................................................................................................
Shaklee telah membekalkan minuman rehidrasi kpd NASA yg telah disesuaikan untuk pengunaan para angkasawan sejak 1993.Tambahan pula,berjuta-juta pengguna setia Shaklee,empat pemenang pingat emas dan hampir 100 orang atlet bertaraf dunia bergantung pada produk Shaklee untuk membantu mereka mencapai sasaran prestasi peribadi mereka.

Kepuasan Terjamin
Kami memberi jaminan mutlak tanpa syarat kepada satiap satu produk Shaklee
...................................................................................................................
Kami sentiasa menyokong setiap produk kami.Kami percaya bahawa produk kami adalah yang terbaik didunia dan memberi jaminan 100%.
Kami berusaha sedaya upaya demi kepuasaan anda sepenuhnya.Itulah sebabnya kami memberi jaminan 100% bagi produk kami.
Penemuan terbaru pada tahun 2007 menunjukkan pengamal suplemen Shaklee memiliki tahap kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil multivitamin jenama lain mahupun mereka yang tidak mengambil sebarang suplemen langsung


0 comments:

Post a Comment