Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

SELAMAT DATANG KE SHAKLEE ONE STOP CENTER

Thursday, May 31, 2012

Energizing Soy Protein



Energizing Soy Protein-Vanilla
15 sachets*28 gm/15 servings
1.02kg/36servings

Minuman kacang soya rendah lemak ini amat berkhasiat.Ia tidak bersifat GMO(bukan organisma yang diubah secara genetik) dan merupakan sumber protein biologi yang lengkap untuk keperluan seisi keluarga dengan adanya kandungan kesemua 9 asid amino perlu.
-Protein membantu membina dan memperbaiki tisu badan
-Esp menyediakan 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk menyihatkan jantung anda
-Setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
-Dengan adanya fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menopaus
-Hidangan yang serba lengkap
-sumber protein dan khasiat utama yang ideal
-Indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang optimum
-Tidak mengandungi kolestrol dan laktosa

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasakan kacang soya.Hakikatnya,kacang soya terasing yang pertama telah dicipta oleh Dr. Shaklee pada 1970an dimana beberapa ujian klinikal dijalankan terbukti bahawa protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan.



Tahukah Anda?
Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I.) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I. yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

Bahaya Kekurangan Protein :

•Anaemia (Kurang darah atau oksigen dalam darah)
•Penyakit buah pinggang
•Ulcer perut dan usus
•Penyakit hati

Perbezaan Shaklee
Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO
Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen kami dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

0 comments:

Post a Comment